ODBIERZ:

60 pomysłów na posty na LinkedIn

Ściąga, która pozwoli Ci oszczędzić czas na główkowanie
i dopasować Twoje treści do platformy LinkedIn.

To praktyczny materiał w postaci pliku PDF. Znajdziesz w nim 60 pomysłów na posty na LinkedIn wraz ze wskazówkami, w formie wygodnej tabeli do wydruku.

Skorzystaj, żeby mieć pod ręką gotowe pomysły o czym pisać na LinkedIn:

O czym pisać na LinkedIn?

Wciąż nie publikujesz na LinkedIn, ponieważ:

  • brakuje Ci pomysłu na posty na LinkedIn,
  • czytasz treści innych, ale Ciebie wciąż coś blokuje,
  • nie wiesz, jak wpasować się z tym, co piszesz do specyfiki tej platformy,
  • nie czujesz kompletnie tego medium i nie wiesz, co tam publikować,
  • obawiasz się, że strzelisz jakąś gafę, dlatego masz opór przed napisaniem czegokolwiek,
  • chcesz na LinkedIn sprzedawać skutecznie, ale nie nachalnie,
  • brakuje Ci świeżych i kreatywnych pomysłów,
  • Twoje posty przerzucane z innych social mediów przechodzą na LinkedIn bez echa i jest Ci głupio.
O czym pisać na LinkedIn - 60 pomysłów

Przestań w końcu główkować

i zacznij publikować i przyciągać klientów!

Co zyskasz

dzięki tej ściądze:

  • nie musisz się zastanawiać, czy Twoje treści pasują do specyfiki LinkedIn,
  • masz pomysły na różnorodne formaty, dostosowane do LinkedIn,
  • masz pod ręką bazę pomysłów gotowych do użycia, bez przestojów w publikowaniu,
  • oszczędzasz czas na ciągłe główkowanie, co by tu dziś opublikować,
  • budujesz swoją markę, bo w końcu wiesz, o czym pisać, by treści wspierały Cię w tym procesie,
  • nawet w kilka minut dostosujesz pomysł na publikację i stworzysz treść, która pasuje do Twojej branży,
  • pokazujesz się jako ekspert w swojej dziedzinie, ale także, jako autentyczna osoba, którą warto zaprosić do sieci kontaktów i nawiązać relację,
  • zgromadzisz wokół siebie osoby, które lubią Twoje treści i Ciebie,
  • docierasz z przekazem do właściwych osób, dzięki czemu masz zapytania o ofertę.
O czym pisać na LinkedIn? 60 pomysłów

Zobacz, co mówią osoby, które już skorzystały z tego materiału:

Zobacz, co zawiera ściąga – 60 pomysłów na posty na LinkedIn?

Jakie treści publikować na LinkedIn - mockup produktu

to plik PDF, zawierający 60 podpowiedzi, o czym pisać na LinkedIn,

każdy przykład jest omówiony,

pomysły są ujęte w formie tabeli, którą możesz wydrukować na kartkach A4,

wewnątrz znajdziesz również przykłady narzędzi on-line, dzięki którym stworzysz różne formaty treści na LinkedIn,

propozycje te dostosujesz do każdej branży,

pomysły obejmują różne kategorie treści, np. budujące wizerunek eksperta, podtrzymujące relacje i zaangażowanie, odpowiadające na potrzeby klienta, wspierające sprzedaż,

propozycje są dopasowane do specyfiki LinkedIn,

propozycje dotyczą głównie marki personalnej i tego, co publikować z profilu osobowego, ale znajdziesz także przykłady, które możesz adaptować do życia firmy i publikować z profilu firmowego.

A jeżeli się jeszcze nie znamy…

Nazywam się Anna Wołoszyn-Kusio.

Jestem branding coachem, trenerem biznesu, edukatorką LinkedIn, strategiem komunikacji i marek osobistych. Ukończyłam prestiżową BRAND MASTER ACADEMY u Stephen’a Hourahan’a z Australii, studia i liczne szkolenia u praktyków, więc możesz mi zaufać, bo znam się na tym, co robię.

Pomagam przedsiębiorcom skutecznie się komunikować i rozwijać silną markę personalną na LinkedIn, która realizuje ich biznesowe cele.

Moi klienci, dzięki aktywnej obecności na LinkedIn, nawiązują biznesowe relacje, budują rozpoznawalność i zwiększają sprzedaż, docierając z ofertą do właściwych osób.

Skończ z wymówkami, że nie wiesz, o czym pisać!

Zacznij publikować na LinkedIn i budować relacje, które prowadzą do zakupu.

Według badań do 82 % potencjalnych klientów można dotrzeć przez social media (Social Media Today). A użytkownicy LinkedIn są bardziej skłonni rozważać oferty, niż w jakimkolwiek innym medium.